Czy badanie mózgu może być przydatne w odkrywaniu zachowań konsumentów? Dlaczego neuromarketing jest skuteczny, ale budzi kontrowersje? Czym właściwie są tego rodzaju badania? Oto garść odpowiedzi na te podstawowe kwestie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ludzie od zawsze fascynowali się działaniem układu nerwowego i mózgu. Pierwsze zapiski dotyczące mózgu pochodzą ze starożytnego Egiptu. Chirurdzy z kraju faraonów dokonywali trepanacji (wiercenia lub skrobania otworu w czaszce człowieka), lecząc w ten sposób bóle głowy i choroby psychiczne. Współcześnie odkrycia neuroscience – nauki o mózgu – wykorzystywane są również w marketingu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.