Wyloguj się, marketerze. Go offline!Wyloguj się, marketerze. Go offline!Wyloguj się, marketerze. Go offline!Wyloguj się, marketerze. Go offline!
Czasem dopiero w realu marka może nabrać rozpędu (fot. lassedesignen/Fotolia)

Wyloguj się, marketerze. Go offline!

Wyloguj się, marketerze. Go offline!
Anita Chabrowska

Anita Chabrowska

-

Anita Chabrowska

Anita Chabrowska

Nie do każdej grupy docelowej trafimy za pośrednictwem Internetu. Nie do każdej skutecznie. Jakie jeszcze media i działania warto uwzględnić, chcąc dotrzeć do osób, które nie są internautami lub bywają nimi z rzadka? Spójrzmy na przykłady marek sportowych lub wiążących swoją aktywność marketingową offline z obszarem sportu.

Wyniki wielu badań, eksperci oraz media informują o kolejnym dynamicznym roku rozwoju reklamy internetowej w Polsce i na świecie. Segmenty takie jak mobile, social media i wideo napędzają coraz większe wydatki na reklamę online.

W kontrofensywie pojawiają się jednak statystyki dotyczące zjawiska ślepoty bannerowej, niskich wskaźników zasięgu postów na Facebooku oraz rosnącej irytacji działaniami remarketingowymi, spamem i innymi inwazyjnymi formami internetowej reklamy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja