Jak zwiększyć sprzedaż samochodów na rynku pierwotnym w Polsce? Czy udałoby się przekonać Polaka, by zamiast kupować używane auto, zdecydował się na jeżdżenie nowym, lepszym niż dotąd samochodem za ustaloną miesięczną kwotę? Specjaliści z TNS Polska przeprowadzili na ten temat badania i twierdzą, że są na to szanse.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W garażach Polaków dominują obecnie samochody z rynku wtórnego. Z badań TNS Polska wynika, że tylko 13% aut zostało kupionych jako pojazdy nowe, a średni wiek samochodu w gospodarstwie domowym wynosi obecnie blisko 10 lat.
Wśród zamożniejszych Polaków statystyki te wyglądają wprawdzie nieco lepiej, ale nawet w tej grupie, najbardziej predysponowanej do kupowania nowych samochodów, drzemie niewykorzystany potencjał.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.