Jak zaprojektować wystawę sklepową, by faktycznie zachęcała klienta do wejścia i zapoznania się z ofertą? O czym pamiętać w trakcie jej aranżowania? Jakich błędów unikać? Oto pięć podstawowych zasad.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Od takich elementów, jak organizacja miejsca sprzedaży czy ekspozycja produktów, bezpośrednio zależy wolumen zakupów klienta. Wystawa sklepowa decyduje zaś o tym, czy do tych zakupów w ogóle dojdzie.
Jak wykazują badania, aż 80% klientów decyduje się na odwiedzenie sklepu pod wpływem widoku jego wystawy. Około 75% z nich przyznaje, że czasami kupuje w miejscu, do którego przyciągnęła ich aranżacja witryny1.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.