Idealna wystawa sklepowa – to znaczy jaka?Idealna wystawa sklepowa – to znaczy jaka?Idealna wystawa sklepowa – to znaczy jaka?Idealna wystawa sklepowa – to znaczy jaka?
Zapowiedzieć wiele, ale nie zdradzić wszystkiego (fot. Kaspars Grinvalds/Fotolia)

Idealna wystawa sklepowa – to znaczy jaka?

Idealna wystawa sklepowa – to znaczy jaka?
Iwona Kliś

Iwona Kliś

-

marketing executive, Branch Brothers (Upright Group)

Iwona Kliś

Iwona Kliś

marketing executive
Branch Brothers (Upright Group)

Jak zaprojektować wystawę sklepową, by faktycznie zachęcała klienta do wejścia i zapoznania się z ofertą? O czym pamiętać w trakcie jej aranżowania? Jakich błędów unikać? Oto pięć podstawowych zasad.

Od takich elementów, jak organizacja miejsca sprzedaży czy ekspozycja produktów, bezpośrednio zależy wolumen zakupów klienta. Wystawa sklepowa decyduje zaś o tym, czy do tych zakupów w ogóle dojdzie.

Jak wykazują badania, aż 80% klientów decyduje się na odwiedzenie sklepu pod wpływem widoku jego wystawy. Około 75% z nich przyznaje, że czasami kupuje w miejscu, do którego przyciągnęła ich aranżacja witryny1.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja