Siła dopasowanego przekazu, czyli reklama natywna i content marketing w aplikacjach mobilnychSiła dopasowanego przekazu, czyli reklama natywna i content marketing w aplikacjach mobilnychSiła dopasowanego przekazu, czyli reklama natywna i content marketing w aplikacjach mobilnychSiła dopasowanego przekazu, czyli reklama natywna i content marketing w aplikacjach mobilnych
Reklamowy charakter tej gry to dla wielu kwestia drugorzędna

Siła dopasowanego przekazu, czyli reklama natywna i content marketing w aplikacjach mobilnych

Siła dopasowanego przekazu, czyli reklama natywna i content marketing w aplikacjach mobilnych
Eliza Durnakowska

Eliza Durnakowska

-

general manager, Mobiem

Eliza Durnakowska

Eliza Durnakowska

general manager
Mobiem

Ze społeczeństwa informacyjnego przeistaczamy się w społeczeństwo „aplikacyjne”. Smartfon – ten najbardziej spersonalizowany kanał komunikacji – daje możliwości dystrybucji treści reklamowych na wiele sposobów.

Jeszcze kilka lat temu telefon służył wyłącznie do dzwonienia i wysyłania SMS-ów. Dziś jest to nasze „okno na świat”. Według najnowszych badań zawartych w raporcie „Polska jest mobi 2015”, smartfonizacja Polaków osiągnęła poziom prawie 60%. Mobile to jeden z najszybciej rozwijających się kanałów komunikacji reklamowej.

Co zatem zrobić, aby wykorzystać siłę tego trendu? Jak umiejętnie docierać do klientów, tworząc zaskakujące i efektywne kampanie mobilne?
Marketing treści w aplikacjach
Hasło „content is king” wypowiedziane przez Billa Gatesa zdobyło gigantyczną popularność.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja