Animować – to znaczy pobudzaćAnimować – to znaczy pobudzaćAnimować – to znaczy pobudzaćAnimować – to znaczy pobudzać
Zachwycające efekty żmudnego rzemiosła (źr. Nokia „Dot”)

Animować – to znaczy pobudzać

Animować – to znaczy pobudzać
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

To wyjątkowo pracochłonna odmiana reklamy. Na przykład do niedawnego spotu Hondy trzeba było narysować trzy tysiące ilustracji i sfilmować je pod odpowiednim kątem. Potrzebna była pomoc doświadczonego artysty i sztabu dodatkowych osób. Za to efekt jest niezapomniany.

O co właściwie chodzi? O animację poklatkową, czyli tzw. stop motion – technikę tworzenia animacji na podstawie klatek, czyli zdjęć. Każdą kolejną fotografię obraca się nieznacznie w wybraną stronę, zachowując nieruchome tło, tak by po połączeniu uzyskać wrażenie ruchu. Sposób ten wykorzystywany jest przy tworzeniu animacji w tradycyjny sposób.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja