Dni otwarte, wyprzedaże rocznika i inne promocje oraz oczywiście rzetelni i kompetentni sprzedawcy. Tego oczekują klienci salonów samochodowych. Czy rzeczywiście mogą liczyć na świetną obsługę? Poniżej – pełny raport z ogólnopolskiego badania International Service Check.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
63 badania 21 marek w 1 miesiąc
W październiku 2015 roku tajemniczy klienci działający na zlecenie International Service Check odwiedzili salony samochodowe 21 marek: Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Mazda, Mercedes Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, Volkswagen oraz Volvo.
Łącznie przeprowadzili 63 wizyty, podczas których ocenie poddali wygląd na zewnątrz i wewnątrz salonów, wygląd samochodów i prezencję personelu, jak i poziom obsługi oferowanej przez sprzedawców.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.