Bez wiedzy z badań konsumenckich trudno projektować czy ulepszać działania marketingowe. Badania oparte na mechanizmach marketingu rekomendacji pozwalają na wyjątkowo dokładne sprofilowanie grupy docelowej. Jaka jest specyfika tego rodzaju badań? Czego można się dzięki nim dowiedzieć?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Marketing rekomendacyjny wykorzystuje moc ludzkich relacji do budowania świadomości marki. Celem jest tu stworzenie pozytywnego ciągu komunikacyjnego, opartego na naturalnych reakcjach i rekomendacjach. Ich nadawcą jest uczestnik kampanii, a odbiorcami – jego znajomi i bliscy.
Bardzo istotne jest, że produkt poleca im zaufana osoba. Nie od dziś wiadomo, że taka rekomendacja odbierana jest zupełnie inaczej niż pochwała wygłoszona w reklamie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.