Połączenie e-mail marketingu i innych kanałów promocji daje dzisiaj firmom zupełnie nowe możliwości dotarcia do klientów. Wyręcza je w niektórych obowiązkach dzięki automatyzacji części procesów, a jednocześnie pozwala zachować wysoce spersonalizowaną formę komunikacji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
E-mail marketing pozostaje jednym z najbardziej efektywnych narzędzi pracy marketera. Zgodnie z badaniami DMA National Client Email Report, w 2015 roku wskaźnik ROI z e-mail marketingu wynosił ponad 3800%. Oznacza to, że każda zainwestowana w te działania złotówka generowała średnio 38 zł przychodu.
Jak z kolei wynika z badań przeprowadzonych przez platformę analityczną Custora, na samym rynku e-commerce e-mail marketing odpowiada za 15,6% transakcji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.