Aby walczyć o klienta, sieci handlowe muszą rozwijać nowe kanały oraz narzędzia komunikacji i sprzedaży. Nie powinny z tym zwlekać. Rozwój Internetu rzeczy, big data, ekonomii współpracy, a w dalszej perspektywie sztucznej inteligencji będzie nieunikniony.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Według danych Nielsena sprzedaż produktów spożywczych przez Internet podwaja się co dwa lata. Jeszcze do niedawna ta tendencja nie była aż tak widoczna, ale obecnie każda sieć handlowa musi mieć strategię sprzedaży online i mobile. A jeżeli jeszcze jej nie ma, powinna jak najszybciej ją przygotować.
Dwa najważniejsze trendy
Na rynku handlu detalicznego wyróżniają się obecnie dwa trendy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.