W minionym roku nie brakowało wydarzeń istotnych z marketingowego punktu widzenia. Oto nasz redakcyjny wybór siedmiu najważniejszych. Są one sygnałem zmian w komunikacji bądź symptomem szerszych zjawisk, które należy brać pod uwagę przy jej projektowaniu.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wszystko można streścić
Content marketing przeżywał swoje apogeum. Firmy raczyły nas poradnikami, raportami, infografikami i rankingami ujętymi w poręczną formę list wypunktowanych.
Jednocześnie postępowało rozmycie znaczeniowe pojęcia content marketingu. Z jednej strony jest on pojmowany jako odnoga SEO i wsparcie marketingu internetowego, z drugiej – rozszerza się go na działania, które dotychczas określane były jako transmedia storytelling.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.