Rok 2015 w reklamie i marketingu. 7 wydarzeń i zjawisk ważnych z polskiej perspektywyRok 2015 w reklamie i marketingu. 7 wydarzeń i zjawisk ważnych z polskiej perspektywyRok 2015 w reklamie i marketingu. 7 wydarzeń i zjawisk ważnych z polskiej perspektywyRok 2015 w reklamie i marketingu. 7 wydarzeń i zjawisk ważnych z polskiej perspektywy
7 spostrzeżeń jak 7 ciasteczek do kawy (fot. Marco2811/Fotolia)

Rok 2015 w reklamie i marketingu. 7 wydarzeń i zjawisk ważnych z polskiej perspektywy

Rok 2015 w reklamie i marketingu. 7 wydarzeń i zjawisk ważnych z polskiej perspektywy
redakcja

redakcja

-

W minionym roku nie brakowało wydarzeń istotnych z marketingowego punktu widzenia. Oto nasz redakcyjny wybór siedmiu najważniejszych. Są one sygnałem zmian w komunikacji bądź symptomem szerszych zjawisk, które należy brać pod uwagę przy jej projektowaniu.

Wszystko można streścić

Content marketing przeżywał swoje apogeum. Firmy raczyły nas poradnikami, raportami, infografikami i rankingami ujętymi w poręczną formę list wypunktowanych.

Jednocześnie postępowało rozmycie znaczeniowe pojęcia content marketingu. Z jednej strony jest on pojmowany jako odnoga SEO i wsparcie marketingu internetowego, z drugiej – rozszerza się go na działania, które dotychczas określane były jako transmedia storytelling.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja