Przyczyny triumfu modelu „Zwycięzca bierze wszystko”Przyczyny triumfu modelu „Zwycięzca bierze wszystko”Przyczyny triumfu modelu „Zwycięzca bierze wszystko”Przyczyny triumfu modelu „Zwycięzca bierze wszystko”

Przyczyny triumfu modelu „Zwycięzca bierze wszystko”

Przyczyny triumfu modelu „Zwycięzca bierze wszystko”
Erik Brynjolfsson, Andrew McAfee

Erik Brynjolfsson, Andrew McAfee

-

Erik Brynjolfsson, Andrew McAfee

Erik Brynjolfsson, Andrew McAfee

Cyfryzacja skutkuje powstawaniem rynków, na których zwycięzca bierze wszystko. Jeden producent dysponujący stroną internetową może zaspokajać zapotrzebowanie milionów, a nawet miliardów klientów. Przedstawiamy fragment książki „Drugi wiek maszyny”, mówiący o premii, jaką uzyskują w obecnych czasach twórcy dóbr cyfrowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja