Kiedy wydawało się, że największym problemem reklamy online jest AdBlock, w Internecie pojawiło się znacznie gorsze zjawisko. Już powoduje olbrzymie straty finansowe, a to dopiero początek. Zaufanie do reklamy internetowej spadnie jeszcze bardziej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nieco ponad 20 lat temu sprzedano pierwszą reklamę online. Zasięg nie był oczywiście tak duży jak dzisiaj – wówczas dostęp do Internetu miało tylko około 16 milionów osób. To tyle, ile parę lat temu odwiedzało miesięcznie Allegro.pl. Reklama internetowa przeszła długą drogę – od olbrzymich banerów, przez pop-upy, do dzisiejszego targetowania i programmatic buying.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.