Różne marki, lecz jeden cel – dotarcie do tej samej grupy odbiorców. Czy to da się połączyć? Tak, dzięki zasadom komplementarności i rekomendacji. To na nich opiera się cross marketing, który przeżywa drugą młodość.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Cross marketing (w Polsce nazywany również marketingiem krzyżowym) polega na wykorzystaniu zaangażowania kilku podmiotów do osiągnięcia pożądanego efektu reklamowego i dotarcia do szerszej grupy odbiorców. Co ważne – podmiotów może być nawet kilkanaście, ale nie mniej niż dwa. To technika, która bazuje na sile współdziałania i wzajemnego uzupełniania się.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.