Jak przekonać klienta, by dał się śledzić? I co robić, żeby tego nie pożałował?Jak przekonać klienta, by dał się śledzić? I co robić, żeby tego nie pożałował?Jak przekonać klienta, by dał się śledzić? I co robić, żeby tego nie pożałował?Jak przekonać klienta, by dał się śledzić? I co robić, żeby tego nie pożałował?

Jak przekonać klienta, by dał się śledzić? I co robić, żeby tego nie pożałował?

Jak przekonać klienta, by dał się śledzić? I co robić, żeby tego nie pożałował?
Magdalena Zasuń

Magdalena Zasuń

-

Magdalena Zasuń

Magdalena Zasuń

Poznajcie historię Ani. To 25-letnia dziewczyna, która szuka najlepszych dla siebie kosmetyków. Przeglądając ofertę różnych sklepów internetowych, w końcu trafia do naszego. Nie wiemy jeszcze, że to Ania, ale przypisujemy do niej odpowiednie ciastko.

Dzięki Google Analytics wiemy i zapisujemy, jakie produkty ją interesowały, które dodawała do koszyka, ale nie zdecydowała się kupić. Wiemy również, że często wraca do sklepu poprzez nasz fan page na Facebooku oraz e-mailing. Śledzimy ją, choć nie wiemy jeszcze, kim właściwie jest… 

W końcu Ania kupuje i przy rejestracji podaje swoje podstawowe dane.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja