Na Internet reklamodawcy wydadzą więcej niż na telewizję już w 2017, nie w 2018 rokuNa Internet reklamodawcy wydadzą więcej niż na telewizję już w 2017, nie w 2018 rokuNa Internet reklamodawcy wydadzą więcej niż na telewizję już w 2017, nie w 2018 rokuNa Internet reklamodawcy wydadzą więcej niż na telewizję już w 2017, nie w 2018 roku

Na Internet reklamodawcy wydadzą więcej niż na telewizję już w 2017, nie w 2018 roku

Na Internet reklamodawcy wydadzą więcej niż na telewizję już w 2017, nie w 2018 roku
Łączna wartość tegorocznych wydatków na reklamę w Polsce wzrośnie w porównaniu z ubiegłym rokiem o 3,5%. Na koniec roku polski rynek reklamowy osiągnie wartość 6,963 mld zł netto – przewiduje ZenithOptimedia Group. Większą dynamikę wzrostu, 4,6%, osiągnie globalny rynek reklamowy, którego wartość wzrośnie do 579 mld dol.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja