NPS – wskaźnik godny polecenia?NPS – wskaźnik godny polecenia?NPS – wskaźnik godny polecenia?NPS – wskaźnik godny polecenia?

NPS – wskaźnik godny polecenia?

NPS – wskaźnik godny polecenia?
Tomasz Tyszkiewicz

Tomasz Tyszkiewicz

-

Tomasz Tyszkiewicz

Tomasz Tyszkiewicz

Każdy, kto w pracy zawodowej zajmuje się tematem jakości obsługi i satysfakcji klientów, musiał słyszeć o Net Promoter Score (NPS). Wskaźnik ten w kilka lat podbił wiele rynków i branż. W miarę zyskiwania popularności doczekał się jednak różnych wersji i odmian. Treść pytania i skala odpowiedzi są modyfikowane w zależności od potrzeb poszczególnych firm. Rodzi się więc wątpliwość: czy każdy NPS jest tak samo dobry i czy można porównywać wskaźniki pozyskiwane w różny sposób?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja