Pojęcie wizji marki łączy w sobie dwa pojęcia: wizji i marki. To ostatnie obrosło w niezliczone fachowe opracowania, do których możemy odesłać zainteresowanych. Przyjrzyjmy się pojęciu pierwszemu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Słownikowe definicje terminu „wizja” podają dwa jego podstawowe rozumienia:
„obraz pojawiający się w czyjejś wyobraźni pod wpływem natchnienia, szaleństwa, wysokiej gorączki lub środków odurzających”;
„czyjeś wyobrażenie jakichś zdarzeń mających zajść w przyszłości, zwykle przedstawiane w książce lub w filmie”.
Pomijając tu niewątpliwie interesujące czynniki sprawcze wymienione w pierwszej z definicji, otrzymujemy określenie wizji jako obrazu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.