Obraz, przyszłość, patos. Dwie wizje markiObraz, przyszłość, patos. Dwie wizje markiObraz, przyszłość, patos. Dwie wizje markiObraz, przyszłość, patos. Dwie wizje marki

Obraz, przyszłość, patos. Dwie wizje marki

Obraz, przyszłość, patos. Dwie wizje marki
Mirosław Bogusławski

Mirosław Bogusławski

-

dyrektor kreatywny, Mind Progress Group

Mirosław Bogusławski

Mirosław Bogusławski

dyrektor kreatywny
Mind Progress Group

Pojęcie wizji marki łączy w sobie dwa pojęcia: wizji i marki. To ostatnie obrosło w niezliczone fachowe opracowania, do których możemy odesłać zainteresowanych. Przyjrzyjmy się pojęciu pierwszemu.

Słownikowe definicje terminu „wizja” podają dwa jego podstawowe rozumienia:

„obraz pojawiający się w czyjejś wyobraźni pod wpływem natchnienia, szaleństwa, wysokiej gorączki lub środków odurzających”;
„czyjeś wyobrażenie jakichś zdarzeń mających zajść w przyszłości, zwykle przedstawiane w książce lub w filmie”.

Pomijając tu niewątpliwie interesujące czynniki sprawcze wymienione w pierwszej z definicji, otrzymujemy określenie wizji jako obrazu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja