Komunikuj się i mierz efekty – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016Komunikuj się i mierz efekty – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016Komunikuj się i mierz efekty – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016Komunikuj się i mierz efekty – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016

Komunikuj się i mierz efekty – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016

Komunikuj się i mierz efekty – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Praca rzecznika prasowego bywa trudna. Zwłaszcza w instytucji, której działania szczególnie interesują opinię publiczną. Jak komunikować się z mediami, by zaspokoić ich ciekawość, jednocześnie dbając o dobry wizerunek firmy? Do czego można wykorzystać monitoring mediów podczas promocji wydarzenia i czemu „kreatywny PR” to tautologia? O tym m.in. rozmawiano podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja