Konsument w Polsce wobec działań CSRKonsument w Polsce wobec działań CSRKonsument w Polsce wobec działań CSRKonsument w Polsce wobec działań CSR

Konsument w Polsce wobec działań CSR

Konsument w Polsce wobec działań CSR
Małgorzata Greszta, Dominika Maison

Małgorzata Greszta, Dominika Maison

-

Małgorzata Greszta, Dominika Maison

Małgorzata Greszta, Dominika Maison

Zaangażowanie w CSR nie może być podejmowane dla poklasku, ale i nie jest sztuką dla sztuki. Jak znaleźć złoty środek? Przede wszystkim sprawdzić, czy tego rodzaju aktywności kierowane są do właściwej grupy i czy komunikaty na ten temat są formułowane odpowiednim językiem.

Obserwując światowe trendy, można zauważyć zmianę podejścia firm do tworzonych strategii CSR i komunikacji z konsumentami w tym obszarze. W coraz większym zakresie CSR jest aktywnie włączany w strategię komunikacji, również marketingowej.

Tymczasem w Polsce przedsiębiorstwa wciąż skoncentrowane są na tworzeniu i raportowaniu programów CSR-owych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja