9 wniosków na temat ewolucji marketingu w firmach na świecie9 wniosków na temat ewolucji marketingu w firmach na świecie9 wniosków na temat ewolucji marketingu w firmach na świecie9 wniosków na temat ewolucji marketingu w firmach na świecie

9 wniosków na temat ewolucji marketingu w firmach na świecie

9 wniosków na temat ewolucji marketingu w firmach na świecie
Salesforce

Salesforce

-

Salesforce

Salesforce

Jakie zmiany w trendach marketingowych zaszły w ciągu ostatniego roku? Jakie są kierunki ewoluowania funkcji marketingu? Co odróżnia działania najskuteczniejszych firm od tych, które osiągają gorsze rezultaty? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w raporcie „2016 State of Marketing” firmy Salesforce.

Raport pokazuje różnice w strategiach firm, ich działaniach, finansowaniu i podejściu do marketingu w zestawieniu ze skutecznością tych przedsiębiorstw w osiąganiu efektów rynkowych. Badanie prowadzono w trzech segmentach:

High performers – firmy o najlepszych rezultatach biznesowych (stanowią 18% ogółu badanych przedsiębiorstw),
Moderate performers – firmy uzyskujące w swoich branżach średnie wyniki (68% badanych),
Underperformers – grupa z wynikami poniżej średniej dla swojej branży (14% ogółu badanych).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja