W Internecie aż roi się od ogólnych porad na temat e-mail marketingu. Czy można bezkrytycznie odnosić je do komunikacji z każdą grupą odbiorców? Oczywiście nie. Pod tym względem praktyk e-mail marketingu powinien zachować sporą czujność.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Konsumenci chcą otrzymywać interesujące ich przesyłki elektroniczne. Dlatego dobry e-mail marketing to stała nauka o preferencjach i potrzebach osób, które zdecydowały się dołączyć do listy mailingowej.
Nie należy wprowadzać w życie przypadkowych wskazówek bez wcześniejszego krytycznego spojrzenia na nie i odniesienia ich do potrzeb odbiorców.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.