Użytkownicy Facebooka w odwrocieUżytkownicy Facebooka w odwrocieUżytkownicy Facebooka w odwrocieUżytkownicy Facebooka w odwrocie
Już wiemy, że lepiej nie odsłaniać się przed wszystkimi (fot. lassedesignen/Fotolia)

Użytkownicy Facebooka w odwrocie

Użytkownicy Facebooka w odwrocie
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Wyniki finansowe Facebooka to sukces, przyćmiony jednak nowymi trendami w zachowaniach użytkowników. Co sprawia, że nie korzystają oni już z serwisu tak spontanicznie i entuzjastycznie, jak dawniej?

Gigant i synonim social media nie zaprzestaje ofensywy. W kwietniu Mark Zuckerberg pochwalił się wynikami finansowymi największego serwisu łączącego ludzi na całym świecie. Tylko w pierwszym kwartale tego roku przychód wyniósł 5,38 miliarda dolarów.
 
Analitycy prognozowali, że wartość ta utrzyma się na poziomie 5,26 miliarda. Pozytywne zaskoczenie inwestorów pozwoliło na szybki wzrost cen akcji o ponad 9%.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja