A właściwie pełna środków na dolegliwości wciąż uważane za wstydliwe. Te produkty również trzeba reklamować, choć nie jest to łatwe. Tym bardziej szkoda, że olbrzymie budżety przekładają się tu na zasięg, ale raczej nie na ciekawe pomysły.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rynek reklam branży farmaceutycznej rośnie jak na drożdżach od 2011 roku. Co dwanaście miesięcy do aptek trafia co najmniej kilkanaście nowych produktów. Badania potwierdzają, że w 2015 roku na promocję swoich medykamentów w telewizji najwięksi producenci są w stanie przeznaczyć nawet półtora miliarda złotych. To kwota o 43% większą niż w 2014 roku, choć bez uwzględnienia rabatów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.