Zaglądanie do umysłów konsumentówZaglądanie do umysłów konsumentówZaglądanie do umysłów konsumentówZaglądanie do umysłów konsumentów

Zaglądanie do umysłów konsumentów

Zaglądanie do umysłów konsumentów
Natalia Suska

Natalia Suska

-

dyrektor działu analiz, Neurohm

Natalia Suska

Natalia Suska

dyrektor działu analiz
Neurohm

Psycholog społeczny i doświadczona badaczka. Od dziewięciu lat zajmuje się badaniami rynku i opinii. Specjalizuje się w badaniu emocji. Obecnie w Neurohm jest odpowiedzialna za całościową realizację projektów badawczych i wdrażanie innowacyjnych metod do badań konsumenckich. Współpracuje z największymi markami w Polsce i na świecie, m.in. z branży bankowej, farmaceutycznej, kosmetycznej i spożywczej. Współautorka książki „Techniki promocji sprzedaży”. Prelegentka podczas wielu konferencji branżowych. Członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Jak pokazują wyniki wielu kampanii promocyjnych, odgadywanie przez menedżerów zajmujących się marketingiem potrzeb klientów nie jest proste. Choć każdy o tym marzy. Trudno jest wejść w buty grupy docelowej i wybrać taki przekaz, z którym konsument będzie się identyfikował, lub przygotować taką promocję, za którą będzie szalał. Fragment książki „Techniki promocji sprzedaży” Macieja Tesławskiego i współautorów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja