Ponad połowa polskich firm już wykorzystywała wideo w działaniach marketingowych prowadzonych w Internecie. Tylko 9,81% z nich nie zamierza szybko powrócić do tej formy promocji. Jak zaawansowani są polscy przedsiębiorcy w stosowaniu internetowej reklamy wideo? Sprawdziła to w badaniu Offon Agency.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Komunikacja w Internecie coraz częściej odbywa się za pośrednictwem wideo. Według prognoz Cisco już w 2019 roku treści wideo będą generować 80% globalnego ruchu online. Jak przystosowują się do tych realiów polskie przedsiębiorstwa?
Odpowiedzi poszukiwała Offon Agency w badaniu „Wideomarketing w polskich firmach”. Badanie ankietowe przeprowadzono w lutym i marcu 2016 roku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.