Wideomarketing w wykonaniu polskich przedsiębiorstwWideomarketing w wykonaniu polskich przedsiębiorstwWideomarketing w wykonaniu polskich przedsiębiorstwWideomarketing w wykonaniu polskich przedsiębiorstw

Wideomarketing w wykonaniu polskich przedsiębiorstw

Wideomarketing w wykonaniu polskich przedsiębiorstw
Katarzyna Wojciechowska

Katarzyna Wojciechowska

-

Katarzyna Wojciechowska

Katarzyna Wojciechowska

Ponad połowa polskich firm już wykorzystywała wideo w działaniach marketingowych prowadzonych w Internecie. Tylko 9,81% z nich nie zamierza szybko powrócić do tej formy promocji. Jak zaawansowani są polscy przedsiębiorcy w stosowaniu internetowej reklamy wideo? Sprawdziła to w badaniu Offon Agency.

Komunikacja w Internecie coraz częściej odbywa się za pośrednictwem wideo. Według prognoz Cisco już w 2019 roku treści wideo będą generować 80% globalnego ruchu online. Jak przystosowują się do tych realiów polskie przedsiębiorstwa?

Odpowiedzi poszukiwała Offon Agency w badaniu „Wideomarketing w polskich firmach”. Badanie ankietowe przeprowadzono w lutym i marcu 2016 roku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja