Z programu lojalnościowego Payback wycofały się już Smyk i Real, a ostatnio Empik, Allegro i BZ WBK. Czy oznacza to koniec dużych, wielopartnerskich, zbiurokratyzowanych programów lojalnościowych? Być może programy zmienią się w mobilny ekosystem obejmujący SMS-y i aplikacje.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Grono osób lubiących sięgać podczas zakupów po karty programów lojalnościowych pozornie nie topnieje. Według badań ARC Rynek i Opinia około 38% uczestników takich programów regularnie sprawdza liczbę punktów i próbuje zdobywać kolejne (wcześniej tego typu klientów było o 9% mniej). Takie osoby zwykle uczestniczą w kilku programach. Liczby wciąż robią wrażenie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.