Im popularniejsze stają się Google AdWords i model programmatic, tym częściej kupujący przepłacają za tego rodzaju reklamy. Dlaczego? Czym jest klątwa zwycięzcy? Odpowiedzi na te pytania są tym ważniejsze, że reklamy na aukcjach kupują prawie wszyscy: od drobnych przedsiębiorców aż po korporacje.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Google AdWords i reklamy display w modelu programmatic i real-time bidding (RTB) to najszybciej rosnąca część reklamy internetowej. Według wyliczeń domu mediowego ZenithOptimedia w 2015 roku ich wartość osiągnęła zawrotną sumę 106 mld dolarów.
Ci, którzy klikając na ekranie monitora, wydali te pieniądze, często nie wiedzieli nawet, że uczestniczyli w aukcji wraz z innymi chętnymi do zareklamowania się.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.