Infografika jako narzędzie marketingoweInfografika jako narzędzie marketingoweInfografika jako narzędzie marketingoweInfografika jako narzędzie marketingowe

Infografika jako narzędzie marketingowe

Infografika jako narzędzie marketingowe
Katarzyna Palka

Katarzyna Palka

-

Katarzyna Palka

Katarzyna Palka

W Internecie codziennie publikowane są miliony nowych artykułów. Rośnie wykorzystanie content marketingu, coraz trudniej więc wybić się i przykuć uwagę odbiorcy. Sposobem na to może być infografika, która – gdy zostanie dobrze użyta – będzie efektywnym narzędziem marketingowym.

Codziennie mamy do przetworzenia pięć razy więcej danych niż jeszcze trzydzieści lat temu. To tak, jakbyśmy musieli przeczytać 174 gazety. Kto dałby radę zrobić to w ciągu jednego dnia? I tak codziennie, przez okrągły rok?

Czytelnik musi znaleźć sposoby na filtrowanie nadmiaru informacji. Pomaga mu w tym skanowanie tekstów. Objawia się ono tym, że internauta zwykle poświęca uwagę nie więcej niż 30% długości artykułu, a zapamiętuje przy tym jedynie 1/5 przekazywanej w nim treści.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja