Smaczki Twojej opowieściSmaczki Twojej opowieściSmaczki Twojej opowieściSmaczki Twojej opowieści
Okładka książki

Smaczki Twojej opowieści

Smaczki Twojej opowieści
Agnieszka Walczak-Skałecka

Agnieszka Walczak-Skałecka

-

Agnieszka Walczak-Skałecka

Agnieszka Walczak-Skałecka

Projektuje i wdraża strategie PR i marketingowe oraz dba o komunikację marek małych i średnich przedsiębiorstw, brandów produktowych i osobistych. Prowadzi szkolenia i warsztaty głównie z zakresu budowania marki (w tym osobistej). Czasem opowiada też o kreowaniu wizerunku publicznego, stylizacji oraz prowadzi treningi komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Wykłada na uczelniach, poruszając tematykę budowania marki osobistej, public relations, strategii marki oraz marketingu (w tym marketingu targowego). Doradza lokalnym społecznościom przy realizacji różnych inicjatyw (głównie edukacyjnych) i sama je współtworzy („Czwartki social media” w Lublinie, „LbnSocial”, „TEDxLublin”, Fundacja Rozwoju Designu LuCreate). Pisze także m.in. na stronie www.agnieszkaskalecka.com.

Są marki, które nie tylko pięknie i angażująco snują swoje opowieści za pomocą słów. Są marki, które mają swoje własne słowa. Twoja marka też je ma. Fragment książki Agnieszki Walczak-Skałeckiej „Silne marki osobiste zmieniają świat”.

Słowa
Marki tworzone na potrzeby produktów, usług czy firm mają swoje nazwy. Ty masz imię i nazwisko. To najsilniejsze ze słów, jakimi włada Twoja marka. Do ich zbioru możesz też zaliczyć nazwę usługi, jaką świadczysz, metody pracy, z jakiej korzystasz. Tworzenie swoich własnych nazw w obrębie konkretnej kategorii usług czy produktów na rynku pozwala się odróżnić od konkurentów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja