Tak głosi dziś każda duża i znana marka. Dlaczego? Szeroko pojęta niestabilność oraz rosnące niepokoje społeczne nie wpływają dobrze na rynek, lecz pozwalają na postawienie brandu i jego komunikacji w zupełnie nowym świetle.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obyś żył w ciekawych czasach – to wbrew pozorom nie dobre życzenie, lecz klątwa z Dalekiego Wschodu. Nie trzeba daleko szukać, by dostrzec podstawowe źródła dzisiejszej chwiejnej sytuacji międzynarodowej.
Wielka Brytania opuszcza Unię Europejską, imigranci stają się problemem logistycznym nie tylko całej Europy, ale i świata. Zamachy terrorystyczne odbierają życie cywilom, wzmagają się postawy nacjonalistyczne.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.