Tegoroczne Effie Awards zostały rozdane. Grand Prix za kampanię „Wszyscy przechodzą do Play” nie było wielkim zaskoczeniem. Twórców doceniono za prostotę i skuteczność pomysłu, firmę – za konsekwencję w komunikacji. Oczywiście do sukcesu przyczynił się olbrzymi budżet.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Play przyciągnął do siebie klientów nieskomplikowanym przekazem, czytelną ideą oraz oczywiście znanymi twarzami. Te ostatnie wciąż okazują się ważne dla konsumentów. Potwierdza to złota statuetka Effie za kampanię Lidla „Pascal kontra Okrasa” (teraz w miejsce pierwszego z kucharzy oglądamy Dorotę Wellman) czy za „#RyjKuźniara” w ramach akcji „HejtStop”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.