Nowoczesny katalog nagród do wspierania sprzedażyNowoczesny katalog nagród do wspierania sprzedażyNowoczesny katalog nagród do wspierania sprzedażyNowoczesny katalog nagród do wspierania sprzedaży
Wygrać na lojalności (fot. Edenred)

Nowoczesny katalog nagród do wspierania sprzedaży

Nowoczesny katalog nagród do wspierania sprzedaży
Mariusz Cichy

Mariusz Cichy

-

Mariusz Cichy

Mariusz Cichy

Programy wsparcia sprzedaży czy akcje promocyjne, które przyciągną uczestników, to nie lada wyzwanie. Co zrobić, by podbiły serca tych, do których są kierowane?

Zaproponuj nagrody dostępne od ręki. Nieatrakcyjne nagrody to główny grzech programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Muszą one być elastyczne, a przede wszystkim różnorodne, aby trafiały w zróżnicowane gusta. Uczestnicy są coraz bardziej wymagający i świadomi, często znudzeni mnogością prowadzonych akcji, oczekują natychmiastowej gratyfikacji.

Powyższe warunki idealnie spełnią przedpłacone karty premiowe, ponieważ dostarczają pozytywnych emocji, a przede wszystkim zapewniają natychmiastową gratyfikację. Karty premiowe to nie tylko karty. To nowoczesny katalog nagród wykorzystywany w marketingu lojalnościowym.

Karty przywiązują do marki i aktywizują uczestników programów lojalnościowych oraz wsparcia sprzedaży. Trafiają w potrzeby i gusta klientów, przedstawicieli handlowych, partnerów biznesowych, a w dodatku są dostępne w każdym momencie trwania programu.

Co oznacza nowoczesny katalog nagród?

Przedpłacone karty premiowe oferowane przez firmę Edenred można elastycznie dopasować do założeń każdego programu wsparcia sprzedaży. Klienci mogą je spersonalizować zgodnie z indywidualnymi upodobaniami i potrzebami.

Z zasady karty przedpłacone są akceptowane na całym świecie w sferze online i offline, ale na życzenie klienta firma przygotuje karty premiowe z akceptacją do jednej branży bądź kilku wybranych (np. biura podróży, sklepy ze sprzętem AGD/RTV, perfumerie) lub tylko do punktów sprzedaży klienta albo jego partnera biznesowego. To tylko niektóre przykłady personalizacji kart Edenred.

Karty z wybranym zakresem akceptacji są najbardziej zbliżone do nagród rzeczowych czy popularnych voucherów turystycznych. Co więcej, doskonale je zastępują, ponieważ obdarowany samodzielnie w dogodnym dla siebie czasie i miejscu wybierze nagrodę, która spełni jego marzenia.

Długi termin ważności kart sprawia, że wydaje się je raz na cały okres trwania programu lojalnościowego czy wsparcia sprzedaży, a następnie można je wielokrotnie zasilać na różne kwoty i z różną częstotliwością. Swobodne różnicowanie wartości nagród doskonale sprawdza się przy akcjach długofalowych.

Uczestnik, który otrzymał kartę, na bieżąco kontroluje stan środków i historię transakcji w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej. Dzięki temu wie, jaki pułap osiągnął i za co został nagrodzony.

Szybkość i prostota

Program lojalnościowy i motywacyjny oparty na nagrodach w formie kart przedpłaconych jest efektywny pod względem kosztów i czasu. Nie wymaga gromadzenia nagród i ponoszenia wydatków na ich magazynowanie.

Karty są zawsze dostępne, nigdy się nie kończą, a organizator programu lojalnościowego i wsparcia sprzedaży w szybki i łatwy sposób samodzielnie zarządza katalogiem nagród.

Koniec roku, a budżet marketingowy jeszcze niewykorzystany?

Wykorzystaj efektywnie budżet marketingowy na bezpośrednie wsparcie sprzedaży. Takie działanie szybko zaprocentuje. Nie wyrzucaj pieniędzy na drogie działania reklamowe. Lepiej przeprowadź program wsparcia sprzedaży, stosując przedpłacone karty premiowe Edenred.

Zmotywujesz w ten sposób siły sprzedaży do zwiększenia obrotów. W efekcie twoja sprzedaż wzrośnie, a budżet zostanie skutecznie zrealizowany.

Lojalność doceniana na całym świecie

Grupa Edenred stworzyła markę Global Rewards®, która dała jej pozycję światowego lidera w marketingu lojalnościowym. Wyróżnia ją ponad 50-letnie doświadczenie i know-how. Nowa jakość w tworzeniu nowoczesnego katalogu nagród na polskim rynku – to właśnie jej oferta.

Specjaliści Grupy zapewniają wysoką jakość obsługi, indywidualne podejście do każdego klienta i elastyczność w działaniu. Zwracają uwagę na każdy detal związany z obsługą klientów, użytkowników kart oraz uczestników programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży.

Dowiedz się więcej na stronie lojalnosc.edenred.pl/karty-premiowe/

Mariusz Cichy – dyrektor sprzedaży w kategorii Programy lojalnościowe w firmie Edenred