Lider pod względem obsługi pozostał ten sam, ale kolejne miejsca na podium zajmują już inne banki niż w ubiegłym roku. Od poprzedniego badania ogólny wynik dla wszystkich sprawdzonych placówek poprawił się tylko o jeden punkt procentowy. Wygląda na to, że obsługa klienta w wielu oddziałach nadal kuleje.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W listopadzie 2015 roku firma International Service Check przeprowadziła badanie jakości obsługi w 60 placówkach 15 banków w całej Polsce. Dla uzyskania miarodajnego porównania tajemniczy klienci w październiku 2016 roku ponownie odwiedzili te same oddziały (o ile placówka nie została zlikwidowana).
Były to oddziały należące do: Alior Banku, Banku BPH, Banku Millennium, Banku Pekao SA, Banku Pocztowego, Banku Zachodniego WBK, BGŻ BNP Paribas, Credit Agricole, Deutsche Banku, Eurobanku, Getin Noble Banku, ING Banku Śląskiego, mBanku, PKO Banku Polskiego oraz Raiffeisen Polbanku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.