Wielkie hura! – i decydujemy się na akcję marketingową. Potem rozważamy, czy warto podpisać umowę z agencją, czy samodzielnie opracować ten prosty z pozoru plan zdobycia i zatrzymania klienta. Damy radę czy mają nas wyręczyć inni.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Z każdym kolejnym dniem nasuwa nam się coraz więcej pomysłów do rozważenia. Jaki pakiet wprowadzić? Czym ująć stałego klienta, aby go utrzymać? Czy ściągnąć pomysł z promocji napoju energetycznego i doładowywać rozmowy telefoniczne, albo rozdawać bilety na różne imprezy, czy tak jak np. w sieci sklepów spożywczych przyznawać punkty, które będzie można wymieniać na nagrody.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.