Z telewizora do smartfona? Nie tak szybko!Z telewizora do smartfona? Nie tak szybko!Z telewizora do smartfona? Nie tak szybko!Z telewizora do smartfona? Nie tak szybko!
Czy użytkownik pominie reklamę? (fot. kadr ze spotu)

Z telewizora do smartfona? Nie tak szybko!

Z telewizora do smartfona? Nie tak szybko!
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Wrzucenie spotu telewizyjnego do Internetu nie jest dobrym rozwiązaniem, jeśli naprawdę zależy nam na wzbudzeniu zainteresowania odbiorcy – to dziś wiadomo. Ale czy powstał już sprawdzony przepis na udaną reklamę czy też aranżację reklamy do wersji online?

W latach 60. XX w. ukształtował się standard reklamy, która powinna trwać trzydzieści sekund. Czasy się jednak zmieniły – obecnie z długością spotów sporo się eksperymentuje. Stało się tak przede wszystkim za sprawą reklamy internetowej.

I nie chodzi w tym procesie o to, że tworzone kreacje są za długie, by emitować je w telewizji. Coraz częściej zdarza się, że spot telewizyjny jest jedynie zwiastunem właściwego wideo, które można zobaczyć w całości tylko w Internecie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja