Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Tematy
 

Photoshop trafi na śmietnik?

Kategoria: Trendy | Autor: Sonia Horonziak | Data: 11 stycznia 2017
Słowa kluczowe: retusz, photoshop, natural look, pirelli calendar, peter lindbergh, nicole kidman, robin wright, rooney mara, helen mirren, jennifer lawrence, l’oreal. dior



Kto zdobywa się na szczerość – wygrywa
W ciągu ostatnich lat niektórzy koneserzy kalendarza marki Pirelli mogli czuć się nieco rozczarowani. Nie ma modelek w śmiałym negliżu, o wizerunkach nieziemsko wygładzonych w procesie graficznej obróbki? No właśnie – nie ma, bo ekskluzywne wydawnictwo marki doskonale nadąża za światowymi trendami.




Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu
i możliwość komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i mozliwość ich komentowania, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 
Komentarze do artykułu dodaj komentarz
niestety...
Bogdan (13:06 2017-01-11)
, młode pokolenie zostało wychowane na syntetycznych obrazkach, do tego doszły ekrany amoled smarfonów i programy "ulepszające" zdjęcia. W efekcie poziom wrażliwość na subtelny obraz spadły nieomal do zera. Obecnie wydawane kalendarze planszowe, publikowane w mediach fotografie itd. to skrajne monidła a młodzi nie dostrzegając piękna w codziennym życiu, poprzyklejali wzrok do smartfonów stając się niewolnikami wszechobecnego estetycznego "plastiku". Może skoro jeszcze żyje parę dinozaurów "normalnej" estetyki, da się wcisnąć trochę wrażliwości na rzeczywiste obrazy obecnemu pokoleniu.
Photoshop to nie tylko retusz gwiazd
Ar (08:46 2017-01-11)
ale to chyba oczywiste (?). O rewolucji będzie można mówić, gdy te same silne i znane kobiety będą pojawiać się bez retuszu na plakatach filmowych, w prasie i w reklamach. Właściwie rewolucją byłoby, gdyby takie sesje robiły właśnie nieznane jeszcze aktorki/aktorzy i gdyby ludzie chcieli to oglądać.

Trendy

Nowy wspaniały sex-świat
Mateusz Lubczański
Batoniki szyte na miarę
Mateusz Lubczański
Bawełniana Polska Walcząca
Mateusz Lubczański

Wszystkie z tej kategorii ->

Najnowsze Tematy

Marketing internetowy
Jak zmienić content we wzrost widoczności?
Katarzyna Jakubów

Wszystkie wydania ->


 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.053889989852905