Usługa organizacji akcji marketingowej i wydania nagród nie powinna być traktowana jako świadczenie kompleksowe – tak aktualnie orzekają sądy. Dostosowanie oferty działań do potrzeb klienta i zminimalizowanie ryzyka przedsiębiorcy nie jest jedynym problemem agencji marketingowych.Schody zaczynają się już przy wystawianiu faktury klientowi. Fiskus uważa, że nieodpłatne przekazanie prezentów konsumentom w imieniu spółki powinno się traktować jako czynność odrębnie opodatkowaną podatkiem VAT.
Takie stanowisko prezentują teraz sądy, a ich wyroki uderzają bezpośrednio w agencje marketingowe, które mają poważny problem z rozliczeniem podatku VAT i klasyfikacją wykonywanych czynności.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.