Jak wypromować wydarzenie dzięki e-mail marketingowiJak wypromować wydarzenie dzięki e-mail marketingowiJak wypromować wydarzenie dzięki e-mail marketingowiJak wypromować wydarzenie dzięki e-mail marketingowi
Podstawy kampanii, które warto znać (kaisorn/Fotolia)

Jak wypromować wydarzenie dzięki e-mail marketingowi

Jak wypromować wydarzenie dzięki e-mail marketingowi
Agata Chmielewska

Agata Chmielewska

-

e-commerce & oline marketing consultant, Achmielewska.com, Eksperymentalnie.com

Agata Chmielewska

Agata Chmielewska

e-commerce & oline marketing consultant
Achmielewska.com, Eksperymentalnie.com

Od 10 lat związana z e-commerce. Doświadczenie zdobywała w pracy zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Praktiker, Willsoor, LokalnyRolnik.pl czy SuperKoszyk.pl. W e-commerce jest praktykiem jako e-klient oraz e-sprzedawca. Zakochana w e-mail marketingu i content marketingu. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem – zawsze na przykładach. Po pracy zapalona blogerka i podkasterka. Edukuje na achmielewska.com oraz w podkaście Firma On-line. Eksperymentuje w kuchni na eksperymentalnie.com.

Organizując event, warto pamiętać o wszystkich możliwościach i kanałach jego promocji. W ten sposób zwiększamy zasięg kampanii, zaangażowanie uczestników i... sprzedaż biletów. Do czego przy realizacji tych celów może się nam przydać e-mail marketing?

Mając własną bazę subskrybentów, można łatwo i szybko dotrzeć z informacją o wydarzeniu do większej liczby osób. Będzie to nie tylko promocja, ale także dobrze konwertujący kanał komunikacji z potencjalnymi uczestnikami eventu.

Są to przecież adresy ludzi, którzy z własnej woli zapisali się do bazy. Wyrazili oni zgodę, a co ważniejsze – chęć otrzymywania informacji od nas.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja