Big data, czyli wykorzystanie cyfrowej analitykiBig data, czyli wykorzystanie cyfrowej analitykiBig data, czyli wykorzystanie cyfrowej analitykiBig data, czyli wykorzystanie cyfrowej analityki
Fragment okładki książki

Big data, czyli wykorzystanie cyfrowej analityki

Big data, czyli wykorzystanie cyfrowej analityki
Krzysztof Ratnicyn

Krzysztof Ratnicyn

-

Krzysztof Ratnicyn

Krzysztof Ratnicyn

Dziennikarz i publicysta specjalizujący się w tematyce zarządzania, przywództwa, marketingu, nowych mediów i biznesu. Był redaktorem „Harvard Business Review Polska”, redaktorem prowadzącym „Ego Inspiracje” i zastępcą redaktora naczelnego magazynu „ThinkTank”, wcześniej zaś członkiem redakcji magazynów „Brief” i „Marketing & More”.

Na pytanie, co stanowi dziś największą wartość w biznesie, wielu ekspertów odpowie, że informacja, ta pożyteczna i uzyskana we właściwym momencie. Informacja – jej jakość, standardy przechowywania oraz umiejętności przetwarzania i analizy danych – stanowi kapitał nie do przecenienia. Jest bowiem źródłem wiedzy o klientach, otoczeniu rynkowym, jakości produktów i usług oraz potrzebach rynku. Fragment książki Krzysztofa Ratnicyna „Jak nowe technologie zmieniają biznes”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja