Marka chce mieć treść filmową o wartościach brandingowych, a niekiedy wciąż też reklamowych. Odbiorca oczekuje, że czas spędzony nad wideo sygnowanym przez markę nie będzie dla niego czasem straconym. Reżyser, a także scenarzysta czy aktor w projekcie branded content pragną pozostać artystami. Jak pogodzić wszystkie te oczekiwania?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Termin content marketing w ostatnich latach był odmieniany przez wszystkie przypadki. Historia działań content marketingowych sięga jednak czasów, kiedy o Internecie i social media nikomu się nawet nie śniło.
Pierwsze produkcje branded content powstawały zaś już niemal sto lat temu. Działały wtedy, działają również i dziś. Zmieniły się jedynie narzędzia i możliwości dotarcia do odbiorców.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.