Łączą świat offline i online. Wymykają się ze sztywnych ram czasowych i wykorzystują coraz to nowe sposoby przyciągania uwagi. Eventy ewoluują niezwykle szybko, a innowacje w tej kategorii mogą stanowić branżowe być albo nie być.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jaki cel mają eventy przygotowywane przez marki? Badania Event Marketing Institute wskazują, że najważniejszym z nich jest zwiększenie sprzedaży, co potwierdza 83% badanych. Ponad 70% firm stawia na promocję marki, a nieco ponad połowa poprzez imprezy chce propagować wiedzę o produkcie.
A od czego zależy sukces w promowaniu się poprzez event? W równym stopniu od odpowiedniego przygotowania imprezy oraz od promocji online.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.