Badania z wykorzystaniem projektowania, czyli etnografia na prototypachBadania z wykorzystaniem projektowania, czyli etnografia na prototypachBadania z wykorzystaniem projektowania, czyli etnografia na prototypachBadania z wykorzystaniem projektowania, czyli etnografia na prototypach
Prototyp doskonalony dla dobra małych pacjentów

Badania z wykorzystaniem projektowania, czyli etnografia na prototypach

Badania z wykorzystaniem projektowania, czyli etnografia na prototypach
Agnieszka Szóstek

Agnieszka Szóstek

-

Agnieszka Szóstek

Agnieszka Szóstek

Ukończyła studia magisterskie z projektowania interakcji, a następnie zrobiła doktorat na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego Politechniki w Eindhoven. Zajmuje się strategicznym zarządzaniem designem. Prowadzi też projekty, których celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań z wykorzystaniem procesu zorientowanego na użytkownika. Współpracowała z firmami i organizacjami takimi jak Play, Allegro, BZ WBK, PZU, Netia, Tatrzański Park Narodowy, Śląski Urząd Wojewódzki oraz innymi podmiotami poszukującymi pomysłu na to, jak tworzyć emocjonalną wartość swojej marki w oczach klientów. Wykłada projektowanie doświadczeń m.in. w Berlinie, Christchurch i Sztokholmie, a także w Polsce.

Postęp technologiczny jest dziś tak szybki, że raz po raz dostajemy do rąk rozwiązania, jakich jeszcze świat nie widział. Jak projektuje się takie innowacje z perspektywy potrzeb użytkownika? Nie da się przecież zapytać go o potencjalne doświadczenia z użytkowania produktu, którego nie jest on w stanie nawet w pełni sobie wyobrazić...

Słowo design zwykle kojarzone jest z przedmiotami użytkowymi, takimi jak meble, ubrania, biżuteria, sprzęt AGD itp. Rzadziej kojarzy się je z rozwiązaniami technologicznymi, takimi jak komputery, software czy systemy interaktywne. Przy tego typu rozwiązaniach częściej myśli się o dziedzinach związanych z technologią (takimi jak elektronika czy informatyka) i ewentualnie z użytecznością.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja