Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Tematy
 

Content, który sprzedaje – 8 zasad, które warto znać

Kategoria: Marketing internetowy | Autor: Małgorzata Wojtasik | Data: 17 maja 2017
Słowa kluczowe: marketing automation, psychologia konsumenta, content marketing, e-commerce, machine learning



Znajomość psychologii konsumenta jest ważniejsza od narzędzi automatyzacji marketingu © rolffimages - Fotolia.com
Z pomocą nowych technologii i monitoringu zachowań klienta online potrafimy coraz lepiej poznawać klientów i ich gusta. Ale to nie wszystko – w ich zachowaniach można dostrzec wiele prawidłowości, co czyni je łatwiejszymi do przewidzenia. A to za sprawą reguł kierujących ludzkim myśleniem.




Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu
i możliwość komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i mozliwość ich komentowania, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 
Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Wszystko ok, tylko artykuł miał być o content marketingu...
piotrek (13:14 2017-05-17)
a traktuje o tworzeniu ofert produktowych i reklamowych. Teraz content marketingiem zaczyna się nazywać wszystko co ma w sobie tekst. Nie zapędzajmy się. Content marketing to tworzenie interesujących treści niekoniecznie na pierwszy plan wysuwających ofertę produktową, ale np wydarzenia, tematy, zagadnienia, które mogą być odpowiednie dla odbiorcy, a jednocześnie w treści odnoszą się do produktów i firmy.

Marketing internetowy

Nie ma bata na boty
Mateusz Lubczański

Wszystkie z tej kategorii ->

Najnowsze Tematy

Kampanie reklamowe
Radio gra, reklam przybywa, przebojów brakuje
Jakub Müller
Marketing internetowy
Content, który sprzedaje – 8 zasad, które warto znać
Małgorzata Wojtasik

Wszystkie wydania ->


 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.056868076324463