Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Tematy
 

Decydujący moment Coca-Coli

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Mateusz Lubczański | Data: 31 maja 2017
Słowa kluczowe: coca-cola zero, chief growth officer, chief innovation oficer, james quincey, francisco crespo benítez, robert long, ivan pollard, dostępność mentalna, efekt skali



Gigant musi działać szerszym frontem
Przed Coca-Colą jeden z najbardziej skomplikowanych okresów w historii marki. Firma przechodzić będzie falę zwolnień, które dotkną około 1200 pracowników. Dodatkowo musi walczyć z coraz bardziej restrykcyjnymi przepisami dotyczącymi cukru w napojach. Już w lipcu tego roku Coca-Cola straci możliwość reklamowania się wśród młodzieży w Wielkiej Brytanii, a od 2018 roku napój w charakterystycznej butelce zostanie obłożony na Wyspach podatkiem.




Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu
i możliwość komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i mozliwość ich komentowania, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 
Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Tym markom już podziękujmy
Pat (14:00 2017-06-06)
One już się dostatecznie dorobiły na sprzedawaniu śmieci dzięki pięknym opowiastkom. Teraz za ułamek tych pieniędzy chcą sobie kupić nowy wizerunek. Nie dajmy się nabrać
coś nie tak
Bogdan (08:55 2017-05-31)
A w Polsce, C-C rozbudowuje swoją nieruchomość pod Radzyminem. Moim zdaniem napój ten powinien być jak alkohol dopuszczony tylko dla osób pełnoletnich, bo kofeina w nim zawarta powoduje upośledzenie funkcjonowania mózgu co dla uczących się jest bardzo złe, poza tym zawiera najbardziej szkodliwy narkotyk świata czyli cukier syntetyczny.

Zarządzanie marką

Filmowy branded content – między marką, twórcą a odbiorcą
Tomasz Dławichowski, Katarzyna Rykaczewska
Jedna rzecz się nie zmienia
Mateusz Lubczański
Jak sobie radzą polscy brand heroes? Przegląd 20-lecia
Jakub Müller, współpraca: Joanna Chłopek
Design thinking w służbie centrów handlowych
Dominika Maciejak, Bartłomiej Dudka

Wszystkie z tej kategorii ->

Najnowsze Tematy

Marketing internetowy
Jak zmienić content we wzrost widoczności?
Katarzyna Jakubów

Wszystkie wydania ->


 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.024368047714233