W poszukiwaniu zaginionego koszykaW poszukiwaniu zaginionego koszykaW poszukiwaniu zaginionego koszykaW poszukiwaniu zaginionego koszyka

W poszukiwaniu zaginionego koszyka

W poszukiwaniu zaginionego koszyka
Marcin Fiedziukiewicz

Marcin Fiedziukiewicz

-

Marcin Fiedziukiewicz

Marcin Fiedziukiewicz

W przypadku tradycyjnego sklepu samoobsługowego niemożliwe jest śledzenie wszystkich klientów i analizowanie ich poszczególnych zachowań. W zasadzie tylko ich obecność przy kasie świadczy o tym, że są naszymi klientami. Kiedy wychodzą ze sklepu bez zakupów, nie wiemy o nich praktycznie nic. Inaczej jest w przypadku sklepów internetowych. Dlatego wiedza, którą możemy posiąść o kliencie, wraz z minimalnymi kosztami ich obsługi, świadczy o potędze e-sklepów. Starajmy się ją wykorzystać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja