Marketing w końcu stał się rozmową. Co prawda jeszcze zazwyczaj nie rozmową pomiędzy firmami a klientami, tak jak to być powinno, ale przynajmniej globalną rozmową na temat firm, angażującą miliony konsumentów.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Konsumenci bez przerwy wymieniają się online spostrzeżeniami, opiniami i komentarzami na temat produktów i usług, marek i firm. Robią to m.in.:
na stronach takich jak Planetfeedback.com, Thecomplaintstation.com, Epinions czy About.com,
na forach,
w wirusowo rozsyłanych e-mailach,
na elektronicznych tablicach ogłoszeń…
O twojej firmie też zapewne tam piszą – albo za moment zaczną to robić.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.