Tworzone przez konsumenta (część 3)Tworzone przez konsumenta (część 3)Tworzone przez konsumenta (część 3)Tworzone przez konsumenta (część 3)

Tworzone przez konsumenta (część 3)

Tworzone przez konsumenta (część 3)
Trendwatching.com

Trendwatching.com

-

Trendwatching.com

Trendwatching.com

Trzeci i ostatni fragment raportu Trendwatching.com poświęcony trendowi Customer-made. Kolejna (wielka) porcja przykładów tego, jak rozwijają się współczesne marki, korzystając z pomysłów własnych klientów.

Czytaj również: Tworzone przez konsumenta (część 1)

Kreatywny amator Ekspert – to określenie stawiało nam dotąd przed oczami obraz geniusza w białym laboratoryjnym fartuchu, ewentualnie w czarnym golfie.Ale teraz to już nie do końca prawdziwy wizerunek. Eksperta możemy dziś zobaczyć w dowolnym stroju i wszędzie – również we własnym lustrze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja