TryvertisingTryvertisingTryvertisingTryvertising

Tryvertising

Tryvertising
Trendwatching.com

Trendwatching.com

-

Trendwatching.com

Trendwatching.com

Masowa reklama umiera. Doświadczeni konsumenci lekceważą reklamy telewizyjne i prasowe, bannery online, a nawet bardziej zmyślne formy komunikacji marketingowej. Trzeba zatem obmyślać ciekawsze sposoby wciągania konsumenta w świat marki. Na przykład dawać mu produkty do wypróbowania.

Pisaliśmy już o customer made i nowej niszy jako potężnych trendach, które mogą wyprzeć archaiczne sposoby marketingowego myślenia. Wiele mówiono już też na temat reklamy opartej na badaniach preferencji odbiorców, a także o przekazywanej z ust do ust opinii jako sposobach odchodzenia od reklamy masowej.

Tryvertising to kolejna obiecująca marketingowa możliwość.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja