Slogan reklamowy, czyli najdroższe zdanie świataSlogan reklamowy, czyli najdroższe zdanie świataSlogan reklamowy, czyli najdroższe zdanie świataSlogan reklamowy, czyli najdroższe zdanie świata
Na atrakcyjność hasła może czasem wpłynąć osobowość autora (fot. Pixabay)

Slogan reklamowy, czyli najdroższe zdanie świata

Slogan reklamowy, czyli najdroższe zdanie świata
Maciej Ślużyński

Maciej Ślużyński

-

Maciej Ślużyński

Maciej Ślużyński

O astronomicznych honorariach dla copywriterów za napisanie „jednego zdania” krążą legendy. Rzeczywiście, gdyby przeliczać słowa na pieniądze, najbardziej opłaca się właśnie pisanie haseł reklamowych. Szkoda tylko, że zapotrzebowanie na nie jest stosunkowo małe. No i naprawdę niełatwo jest w tej dziedzinie zabłysnąć.

Zasadniczo sztuka pisania tekstów reklamowych jest w swej istocie anonimowa. Ale w tym konkretnym przypadku bywają wyjątki, bo na atrakcyjność hasła może czasami wpłynąć także osoba (czy raczej – osobowość) jego autora.

I zdarzało się, że osoby na co dzień parające się poważniejszą formą pisarstwa skutecznie odebrały nieco reklamowego chleba zawodowym copywriterom.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja